3. Behandeling van jouw klacht
Binnen één week na ontvangst van jouw klacht ontvang je een schriftelijke ontvangstbevestiging. Met deze bevestiging wordt je geïnformeerd bij wie jouw klacht in behandeling is en over de periode waarbinnen je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Wij streven ernaar dit binnen 15 werkdagen te doen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht. Je kunt erop rekenen dat jouw klacht zo objectief mogelijk wordt beoordeeld. Degene die jouw klacht behandelt kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie.
4. Reactie op jouw klacht
Je ontvangt binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht, tenzij er eerder schriftelijk en met redenen omkleed kenbaar is gemaakt dat er vertraging is ontstaan. Dit kan onder meer worden veroorzaakt door de complexiteit van het dossier.
5. Klachten ouder dan 6 maanden
Klachten die gaan over gebeurtenissen langer geleden dan 6 maanden voor het indienen van de klacht, worden niet in behandeling genomen.
6. Klachtbegeleiding
Wij doen er alles aan om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zo zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Als de interne klachtenprocedure bij YNtraining is doorlopen zonder dat dit tot een oplossing heeft geleid kun je je met het geschil wenden tot een derde onafhankelijke partij.
Je kunt je wenden tot:
Dhr. Wiebe Knobbe ondernemerscoach en raadgever voor het MKB (contact@wiebeknobbe.nl)
Na het indienen van dit geschil bij de derde partij, streven wij naar een oplossing binnen 4 weken. YNtraining zal het oordeel van de derde partij in het geschil respecteren en als bindend aanvaarden.
7. Privacy
Alle informatie die wij van je ontvangen, behandelen we strikt vertrouwelijk.
8. Toezicht en beheer
Binnen YNtraining ziet onze contactpersoon toe op naleving van de klachtenprocedure. Alle gegevens die te maken hebben met de behandeling van jouw klacht, worden tot minstens één jaar nadat de klacht is afgehandeld zorgvuldig bewaard. Klachten worden te allen tijde strikt vertrouwelijk behandeld.